I dette opptaket
gir vi deg en unik mulighet til å dykke ned i verden av CRM og AI. Vårt mål er å gi deg innsikt i hvordan du håndterer kundedata og hvordan dette kan forbedre din tilnærming til kundereisen, samtidig som du øker kundelojaliteten.
Produktdirektør Jan Andersen og Konsulentdirektør Øivind Urdal viser deg mulighetene i SuperOffice CRM og går gjennom hvordan du kan optimalisere dine kundedata for å ta strategiske beslutninger som styrker kundeengasjementet og øker lojaliteten
Agenda:
- CRM-strategi og kundedata
Få innsikt i viktigheten av en effektiv CRM-strategi og hvordan du kan maksimere verdien av dine kundedata. - Hvordan kan du utnytte god data og AI for å ta viktige beslutninger?
Oppdag hvordan du kan utnytte god data og kunstig intelligens for å ta strategiske beslutninger. - Slik får du lojale kunder med SuperOffice CRM
Vi viser konkrete metoder og automatiserte prosesser i SuperOffice CRM som vil hjelpe deg med å opprettholde og styrke kundelojaliteten.