Tilstandsrapport på B2B E-postmarkedsføring
E-postmarkedsføring er ofte ansett som den mest effektive kanalen for å generere leads for B2B-selskaper. Men hvor ofte bruker du e-post for å kommunisere, bearbeide eller selge til dine mottakere? Og får du de resultatene du vil ha?
I vår helt nye undersøkelse har vi analysert 1000 B2B-selskaper for å se hvordan de bruker e-postmarkedsføring. I løpet av en 90-dagers testperiode samlet vi data på ca. 4.500 markedsføringskampanjer, og vi deler nå våre viktigste funn på e-postfrekvens, design, CTA (Call to action) og abonnementshåndtering.
I denne guiden kan du lese mer om:
- Hvorfor mange B2B-selskaper mislykkes med sin e-postmarkedsføring
- Hva som gjør noen "best i klassen" på e-postmarkedsføring
- Tips til hvordan du kan bruke e-postmarkedsføring for å skape vekst i din bedrift