Change 2024: Veien til bærekraftig vekst
Halvdagskonferanse 19. september

Meld deg på Change 2024 - Halvdagskonferanse 19. september

Hvorfor markedsføring gjennom kundereisen skaper forretningssuksess

Noen bedrifter tror at kundereisen slutter når en potensiell kunde blir en faktisk kunde. Det er ikke tilfelle! Reisen fortsetter gjennom hele kundeforholdet og ved hvert steg – fra det første klikket helt til de blir en lojal tilhenger. Og du må vite nøyaktig hva du skal gjøre for å holde dette forholdet levende.

Gjør kontaktpunkter til triumfer

Det er 7 stadier i en typisk B2B-kundereise, og hvert trinn krever en annen markedsføringsstrategi for å overbevise kundene dine om å fortsette å være trofaste mot ditt varemerke.

Riktig type markedsføringstaktikk brukt på hvert trinn i kundereisen vil hjelpe deg å øke verdien av kunderelasjoner over tid, redusere kundefrafall og øke merkevarelojaliteten.

Praktisk talt hjelper markedsføring gjennom kundereisen deg med å:

  • Kartlegge kundens vei – forstå den ideele kundens behov og skreddersy markedsføringen din slik at den resonere på hvert kontaktpunkt.
  • Øke engasjement og konverteringer – implementer datadrevne strategier for å pleie potensielle kunder og øke salg.
  • Forvandle potensielle kunder til forkjempere – bygge tillit og lojalitet gjennom hele reisen og skape langsiktige merkevareambassadører.

La oss vise deg hvordan du kan mestre det!

HVORDAN MESTRE MARKEDSFØRING GJENNOM KUNDEREISEN

Lær hvordan du kan bruke markedsføring til å styrke kunderelasjoner på tvers av hele kundereisen, hvilke taktikker og strategier du kan bruke på hvert trinn, og hvordan markedsføring gjennom kundereisen hjelper deg å gjøre fremmede til lojale talsmenn.

Last ned gratis