Vi feirer 35 år med norsk CRM og innovasjon

Denne uken inivterer vi til ettermiddager med inspirasjon , kunskapsdeling og nettverking fra mandag til torsdag kl. 14.00.  Fire dager, fire temaer – og én rød tråd: Hvordan norske bedrifter kan lykkes i et marked i rask endring – nasjonalt og internasjonalt.

35 år med teknologi, vekst og langsiktige relasjoner – Bli med!

I 35 år har vi i SuperOffice jobbet side om side med norsk næringsliv. Vi har fulgt utviklingen, tilpasset teknologien og levert løsninger som gjør det enklere å lykkes med salg, service og markedsføring – og vi har bare så vidt begynt. 

Vi inviterer til en hel uke fylt med innsikt, inspirasjon, gode samtaler – og selvfølgelig kake. Her får du møte både bransjekolleger og eksperter, samtidig som du får en unik mulighet til å komme tettere på oss i SuperOffice. Dette er ikke bare en feiring – det er en faglig festival, en møteplass og en anledning til å tenke nytt.

Det blir åpent hus i vår egen hage fra kl. 14 med bobler og nettverking fra kl. 16 – og du er hjertelig velkommen! Se programmet for de ulike dagene under

12 mai

Made in Norway: Norsk innovasjon i et globalt marked

SuperOffice + Innovasjon Norge inviterer til en dag om norsk konkurransekraft og merkevarebygging. Made in Norway - et opphavsmerke å være stolt av! Dette er en dag for deg som brenner for utvikling, verdiskaping og ekte, norske suksesshistorier. Bli med og la deg inspirere av mennesker og selskaper som former fremtiden – her hjemme.

13 mai

Fra salg til super-salg

Slik bygger du en salgsorganisasjon som leverer – hver gang! Hvilken strategi og salgsprosess - og hvilket team - må til for å lykkes? I jubileumsuken inviterer vi deg til et seminar fullt av innsikt i hvordan du kan skape supersalg. Lær hvordan du kan jobbe smartere – ikke bare hardere.

14 mai

YAY-day for B2B-markedsførere som vil noe mer!

Marketing i 2025 krever mer enn kampanjer – det krever samarbeid! Få å innsikt i trendene som former 2025, del erfaringer med Marketing Minds og bygg sterke relasjoner med andre B2B markedsførere. 

15 mai

7 grep for å bli best på kundeservice i 2025

Hva skiller god kundeservice fra virkelig fremragende opplevelser? Bli med når vi markerer 35 år med innsikt i hva som skal til for å begeistre kundene – hver gang. Denne dagen gir deg konkrete tips, inspirasjon og nye perspektiver på hvordan du bygger sterke relasjoner og skaper kundeverdi i 2025.