Nyhet! Marketing automation i SuperOffice CRM.
Les mer 👉 her! 

Marketing automation i SuperOffice CRM!

DELTe FUNKSJONER FOR ALLE

Alle som bruker SuperOffice CRM deler felles funksjoner. Dermed blir siloer med informasjon noe som tilhører fortiden. Den personlige produktiviteten blir bedre og dere samarbeider bedre som team. På denne måten kan dere tilby kundeopplevelser på toppnivå og skape relasjoner som varer lenge.

ETT STED FOR ALL KOMMUNIKASJON

Med SuperOffice CRM er all nøkkelinfo om kundene dine samlet på ett sted. Det være seg kontaktdetaljer, e-poster, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater. Alle i bedriften din får tilgang til viktig kundeinformasjon med kun ett klikk.

Bilde av to smilende kollegaer i en sofa

FÃ… ALLE SAMMEN MED

Du kan bruke den delte kalenderen i SuperOffice CRM når du legger opp aktiviteter, planlegger prosjekter og deler informasjon. Sjekk din egen tilgjengelighet og sammenlikne den med tilgjengeligheten til andre teammedlemmer. Hvis noen er opptatt, vil systemet automatisk foreslå en alternativ dato for når de er tilgjengelige. Alle avtaler lagres i systemet, så du kan alltid gå tilbake og se hva som skjedde når.

Illustrasjon av SuperOffice kalender

NÅR TING ER ENKELT, øker PRODUKTIVITETEN

Det har aldri vært enklere å lagre, dele og samarbeide om e-poster og vedlegg. Når du er koblet til alle kjernesystemene får du mer gjort. SuperOffice CRM er sømløst integrert med Microsoft Office 365, Google Workspace og de store e-post-programmene, så som Exchange, Outlook, Gmail, Notes og alle IMAP/SMTP-baserte e-post-servere.

logo_program_office
logo_program_outlook
logo_program_exchange
logo_program_g-suite
logo_program_imap

JOBB SMART MED DOKUMENTER

Spar tid med maler som er ferdig designet og allerede godkjent for Microsoft Office 365 eller Google Workspace. Du får også et enhetlig uttrykk på all korrespondanse og kommunikasjon. De ferdige brevene og tilbudsmalene blir automatisk oppdatert med den valgte kundens adresse, kontaktperson og dagens dato.

Illustrasjon av dokumenter
Illustrasjon av kalender synkronisering

SYNKRONISER DINE KALENDERE

Du kan bruke vår egen funksjon for kalendersynkronisering, som automatisk synker din SuperOffice-kalender med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Kalender. Du kan også dele avtaler og oppgaver med personer som ikke bruker SuperOffice CRM.

FINN OG BRUK DE RIKTIGE CRM-DATAENE

En meningsfull samtale starter med at du vet hvem du snakker til, og hva som er viktig for den personen. I SuperOffice CRM kan du søke og finne spesifikke kontakter eller lage lister over kontakter som har noe til felles. Du kan bruke forhåndsdefinerte filtre eller velge dine egne kriterier når du søker. Når utvalget er klart, foreslår SuperOffice CRM hvilke handlinger du kan gjøre: fra å booke et møte, sende kommunikasjon eller oppdatere data.

Bilde av 3 kollegaer i uformell prat på kontoret
Illutrasjon av dashboard

GJØR DATA OM TIL VErdIFULL INNSIKT

Få innsikt i virksomheten din med standard dashbord og rapporter som finnes i SuperOffice CRM. Med visualiseringer av CRM-data kan du gjøre gode analyser av hvordan bedriften din gjør det, hvordan kundene dine har det og hvordan prosessene fungerer. Hvis du trenger enda mer innsikt, kan du bruke de avanserte analysefunksjonene for å sette opp de rapportene som gir deg akkurat de svarene du trenger for å skape mer vekst.

ALLTID OPPDATERT MED MOBIL CRM

Med vår mobilapp for telefoner og nettbrett får du enkel tilgang til all viktig kundeinformasjon, når som helst og hvor som helst. Du har full tilgang CRM-dataene og kan ta tak i hastesaker, eller gjøre oppgaver du har glemt, selv om du har dratt fra kontoret og ikke har med deg din PC eller Mac. Mobil CRM fungerer på Android og iOS.

Illustrasjon av hånd som holder mobil

Vil du vite hemmelighetene som øker effekten av markedsføringen?

Registrer deg for Thrive fra SuperOffice og få spesiallaget innhold i innboksen din. Det hjelper deg å forbedre markedsføringsprosessene dine og få mer omsetning ut av relasjonene dine.