FUNKSJONER I SUPEROFFICE MARKETING
Med SuperOffice Marketing får du et sett av funksjoner som hjelper markedsavdelingen med å sende ut kommunikasjon som er mer datadrevet og personlig tilpasset. De får verktøy som gjør det enklere å sanke leads med høy kvalitet, og bruke data til analyser som forbedrer resultatene for merkevaren.
HÅNDTERING AV LEADS
Samle alle leads på ett sted og følg med på alle aktiviteter fra start til slutt. Automatisk datostempel, sporing av kilder for leads og administrasjon av aktiviteter rundt leads er noen av funksjonene som gjør dette lettere. Du kan bruke de dataene du vil for å lage en liste med et spesifikt utvalg, og tilpasse kommunikasjonen til akkurat dette segmentet.
E-POST editor
Nå kan du designe e-postkampanjer som ser bedre ut, med den innebygde editoren for e-poster. Vis fram personligheten til merkevaren din i hver eneste e-post som går ut til målgruppene dine. Du kan dra og slippe, justere, skalere designelementer og innholdsblokker, legge til CTA-knapper, sporbare lenker og SoMe-ikoner. Da vil e-postene dine ser bra ut og gjør det bra, på alle enheter.
SPORING
Du kan følge med på åpningsrater, klikk på lenker og hvilke trafikkilder som gir mest respons. Med SuperOffice Marketing vet du nøyaktig hvem som har klikket på hva, slik at du kan ta tak i alle interaksjoner som dukker opp, og følge opp med enda mer målrettet kommunikasjon.
INTEGRERT RAPPORTERING
Med integrert rapportering kan du forbedre kampanjeresultatene dine. I SuperOffice Marketing blir resultatene visualisert, og du kan ta datadrevne beslutninger basert på virkelig brukeratferd. Slik at du kan sende de mer relevant informasjon.
PROFESJONELLE WEBSKJEMAER
Lag webskjemaer med høy konverteringsrate og samle flere leads. Du trenger ikke kunne kode for å bruke skjemaene i SuperOffice Marketing. Dataene du samler går automatisk inn i bedriftens CRM-database, samtidig som det opprettes målrettede oppfølgingsaktiviteter.
Link-TRIGGERE
E-postmarkedsføring er kun effektivt når det fører til flere leads og økt salg. Med funksjonen for link-triggere i SuperOffice Marketing vil en handling eller aktivitet settes i gang hver gang en mottaker av en e-post klikker på en link. Det kan være at en kunde blir assosiert med en særskilt interesse, at kunden blir lagt til i en oppfølgingsliste, eller at det lages en møteavtale med en kunderådgiver. For å nevne noe.
GDPR -FUNKSJONALITET
Tillit er essensielt i business. Med SuperOffice Marketing er det enkelt å passe godt på kundenes personvern og deres interesser. Blant GDPR-funksjonene finner du webskjemaer og doble påmeldinger via e-post. Med disse gjør du det enkelt for dem å velge preferanser for abonnementer, og å gi eller trekke tilbake samtykke om å lagre persondata. Samtidig som du respekterer personvernet deres får du selv mer ut av å sende relevant markedskommunikasjon til personer som faktisk vil motta det.
DOBLE OPT-IN OG PERSONLIGE TAKKSIDER
Øk kvaliteten på informasjonen du mottar fra webskjemaene ved å legge til et steg for dobbel opt-in. Med personlig tilpassede sider som dukker opp når et skjema er sendt inn kan du takke for påmeldingen på en vennlig måte eller tilby hjelp til de som trenger det.
LIVE CHAT
Live chat er et uunnværlig verktøy for alle moderne bedrifter som gjør det lettere å holde kontakten med kundene. Når du legger til live chat i SuperOffice Marketing kan du gå i dialog med potensielle kjøpere mens de er på bedriftens nettside. Du kan be om kontaktinformasjon, forsøke å forstå kundene bedre og møte behovet deres i sanntid.
PROFESJONELL HÅNDTERING AV E-POSTER SOM «BOUNCER»
I SuperOffice Marketing kan du se forskjellen mellom såkalte «soft bounces» (forsinkelser i levering og midlertidig utilgjengelige servere) og «hard bounces» (feil adresser, ukjent domene osv.). Da blir det enklere å holde listene oppdaterte.
Vil du ha bedre avkastning på DIN MARKEDSFØRING?
Få en gratis demo i dag. Vi har over 30 års erfaring i å bistå bedrifter med å optimalisere markedsføringen sin, så de får mest ut av CRM-løsningen.
Vil du vite hemmelighetene som øker effekten av markedsføringen?
Registrer deg for Thrive fra SuperOffice og få spesiallaget innhold i innboksen din. Det hjelper deg å forbedre markedsføringsprosessene dine og få mer omsetning ut av relasjonene dine.