Seminar 14. mai - Jubileumsuke
Yay-day for B2B markedsførere som vil noe mer
Marketing i 2025 krever mer enn kampanjer – det krever samarbeid! Få å innsikt i trendene som former 2025, del erfaringer med Marketing Minds og bygg sterke relasjoner med andre B2B markedsførere.

Yay-day for B2B markedsførere som vil noe mer
Vi samler B2B-markedsførere som ikke bare vil følge trender, men sette dem. Sammen utforsker vi hvordan marked kan bli en sterkere motor for vekst og samarbeid.
Sammen med nettverket for B2B markedsførere, Marketing Minds, inviterer vi til en inspirerende ettermiddag med mini-seminar, kake, bobler og nettverking. Her vil vi tilrettelegge for markedsførere til å dele sin er faring på tvers og jobbe sammen for å bli enda bedre!
Faglig program er fra kl. 14-16 og vi inviterer alle deltakere til nettverking fra kl. 16-17.30.
Dagens høydepunkter:
- Marketing Minds + venner – De viktigste B2B-trendene i 2025
- Cathrine Golf, Gründer Marketing Minds & CMO i – Hvordan du kan bli en bedre markedsfører – sammen med andre
- Peter Vedenvik, Head of event, Epicenter Oslo – Hvordan skaper man ekte verdi i en tid der målgruppen bombarderes med budskap?
- Bettina I. Berntsen, SuperOffice – Slik bygger vi en kundereise som driver salg
For markedsførere, CMOer, kreative hoder og alle som vil jobbe smartere sammen.
Meld deg på her >>
Program og tider:
14:00 – Kaffe & jubileumskake
14:30 – Inspirasjonsforedrag fra en ekstern ekspert
15:30 – SuperOffice deler innsikt
16:00 – Bobler & nettverking - for alle som har anledning
17:30 – Takk for i dag!