SuperOffice 35 år | Jubileumsuke med faglig påfyll og feiring |
Inspirasjon og faglige seminarer hver dag for alle som jobber innen salg, service og markedsføring.

Seminar 15. mai - Jubileumsuke

7 grep for å bli best på kundeservice

Fra tilfreds til lojal – slik skaper du eksepsjonelle kundeopplevelser

Date

Torsdag
15. mai

Time

14:00

Location

Wergelandsveien 27, Oslo

Price

Gratis

7 grep for å bli best på kundeservice

God service er ikke lenger en bonus – det er business. Denne dagen gir deg oppskriften på hvordan du bygger en kundesentrisk organisasjon som setter standarden i 2025.

Vi inviterer deg til den siste innsikten innen kundeservice, kake, kaffe og bobler med nettverking! Faglig program er fra kl. 14-16 og vi inviterer alle deltakere til nettverking fra kl. 16-17.30.

Høydepunkter:

  • Bjarte Lyssand, Customer Trends – Ekspertinnsikt fra KSIndeks: Hva forventer kundene?
  • De viktigste trendene innen kundeservice.
  • Hvordan bygge en kundesentrisk organisasjon?
  • SuperOffice: Slik hjelper vi kundene våre å levere eksepsjonell service med automatisering og AI.  7 tips for å bli best i klassen!

Meld deg på her >>

For kundeserviceledere, CX-ansvarlige og alle som brenner for kundeopplevelsen.  

Program og tider:
14:00 – Kaffe & jubileumskake
14:30 – Inspirasjonsforedrag fra en ekstern ekspert
15:30 – SuperOffice deler innsikt
16:00 – Bobler & nettverking - for alle som har anledning
17:30 – Takk for i dag!