Seminar 15. mai - Jubileumsuke
7 grep for å bli best på kundeservice
Fra tilfreds til lojal – slik skaper du eksepsjonelle kundeopplevelser

7 grep for å bli best på kundeservice
God service er ikke lenger en bonus – det er business. Denne dagen gir deg oppskriften på hvordan du bygger en kundesentrisk organisasjon som setter standarden i 2025.
Vi inviterer deg til den siste innsikten innen kundeservice, kake, kaffe og bobler med nettverking! Faglig program er fra kl. 14-16 og vi inviterer alle deltakere til nettverking fra kl. 16-17.30.
Høydepunkter:
- Bjarte Lyssand, Customer Trends – Ekspertinnsikt fra KSIndeks: Hva forventer kundene?
- De viktigste trendene innen kundeservice.
- Hvordan bygge en kundesentrisk organisasjon?
- SuperOffice: Slik hjelper vi kundene våre å levere eksepsjonell service med automatisering og AI. 7 tips for å bli best i klassen!
For kundeserviceledere, CX-ansvarlige og alle som brenner for kundeopplevelsen.
Program og tider:
14:00 – Kaffe & jubileumskake
14:30 – Inspirasjonsforedrag fra en ekstern ekspert
15:30 – SuperOffice deler innsikt
16:00 – Bobler & nettverking - for alle som har anledning
17:30 – Takk for i dag!