Nyhet! Marketing automation i SuperOffice CRM.
Les mer 👉 her! 

Marketing automation i SuperOffice CRM!

SuperOffice CRM Administratorkurs

Å drifte og være i stand til å foreta nødvendige endringer i CRM-løsningen er en viktig del av arbeidet for å lykkes med CRM. I dette kurset vil du som superbruker eller administrator av SuperOffice fordype deg innen konfigurering, brukeroppsett, masseredigering og oppdatering av lister og felt, samt import og maler. Det å forstå mulighetene i løsningen og jevnlig kunne vedlikeholde SuperOffice CRM vil sikre bedre brukeradopsjon og datakvalitet, i tillegg til at du vil være en viktig ressurs for resten av SuperOffice-brukerne i bedriften.

Date

Torsdag
6. mars

Time

09:00

Location

Digitalt

Price

kr 3500,-

Dette kurset er for deg som er Superbrukere eller skal adminstrere SuperOffice og trenger en gjennomgang av admin-klienten og hvordan vedlikeholde CRM-løsningen.

Om kurset

Etter kurset vil du beherske de grunnleggende funksjonene i administratorklienten, og hvordan du vedlikeholder CRM-løsningen i bedriften, som for eksempel hvordan administrere brukeroppsettet og opprette, redigere og vedlikeholde lister og felt. Du vil også lære hvordan du jobber med dokumentmaler, import og håndterer systempreferanser, GDPR m.m.

Dette er et nettbasert heldagskurs som varer i 6 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler å bruke 2 skjermer, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe med oppgaver på den andre skjermen.

Agenda

  • Masseredigering av lister og felt
  • Opprette og oppdatere brukere
  • Dokumentmaler & E-postmaler med malvariabler
  • Lag arbeidsflyt (salgs- og prosjektguide)
  • Opprette brukerdefinerte felt i systemet
  • Import 
  • Systemvalg & preferanser

Tid

09:00 – 15:00

Sted

Kurset gjennomføres i sanntid på nett via Webex med vår CRM ekspert og spørsmål besvares underveis.
Du får også tilgang til egen testbase og gjennomfører oppgaver med elementer fra kurset.
Vi sender lenke for oppkobling i egen e-post, 1 uke før.

Forkunnskaper

Det anbefales at du har gjennomgått kurset “Brukerkurs – SuperOffice CRM”, eller har tilsvarende erfaring. Det forventes å ha kjennskap til bruk av SuperOffice CRM, siden det er viktig å vite hva endringer i administrasjonsklienten betyr.

Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.

Påmelding

Meld deg på her >>