Nyhet! Marketing automation i SuperOffice CRM.
Les mer 👉 her! 

Marketing automation i SuperOffice CRM!

SuperOffice Service Administratorkurs

Å drifte og være i stand til å foreta nødvendige endringer i CRM-løsningen er en viktig del av arbeidet for å lykkes med CRM. En oppdatert og tilpasset løsning vil underbygge deres prosesser og gjøre dere i stand til å levere gode opplevelser, både for kunder og de ansatte. I dette kurset vil du som ansvarlig for SuperOffice Service fordype deg innen konfigurering, brukeroppsett og tilpasse SuperOffice Service ved å gjøre endringer i blant annet kategorier, saksstatuser og ikke minst e-postkasser.

Date

Torsdag
24. april

Time

09:00

Location

Digitalt

Price

kr 3500,-

Dette kurset er for de som skal administrere SuperOffice Service, og gjerne har erfaring som bruker i systemet. Man skal forstå hvordan de endringene man gjør i administratorklienten påvirker SuperOffice Service.

Om kurset

Etter kurset vil du være komfortabel med å vedlikeholde SuperOffice Service og ha grunnleggende forståelse for administratorfunksjoner.
Du vil kunne opprette og vedlikeholde profiler, roller, kategorier og prioriteter.
Og sette opp e-postkasser og filtrering, svarmaler og FAQer for mer effektiv behandling av innkommende henvendelser.

Dette er et heldagskurs som er nettbasert og varer i 6 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler toskjermsløsning, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe i kursbasen på den andre.

Agenda

  • Administrasjon av saksbehandlere og brukergrupper
  • Oppsett av brukerrettigheter (Profiler og roller)
  • Kategorier, fordelingsmetoder og saksstatus
  • Svarmaler og FAQ’er
  • Hendelsesbehandling og makroer
  • Systeminnstillinger og tilpassing av Service

Tid

09:00 – 15:00

Sted

Kurset gjennomføres i sanntid på nett via Webex med vår CRM ekspert og spørsmål besvares underveis.
Du får også tilgang til egen testbase og gjennomfører oppgaver med elementer fra kurset.
Vi sender lenke for oppkobling i egen e-post, 1 uke før.

Forkunnskaper

Det anbefales at du har gjennomgått kurset “Innføring i SuperOffice Service”, eller har tilsvarende erfaring. Det forventes å ha kjennskap til bruk av SuperOffice Service, siden det er viktig å vite hva endringer i administrasjonsklienten betyr for SuperOffice Service.

Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.

Påmelding

Meld deg på her >>