Nyhet! Marketing automation i SuperOffice CRM.
Les mer 👉 her! 

Marketing automation i SuperOffice CRM!

Innføring i SuperOffice Service

SuperOffice Service hjelper deg å holde oversikt og svare på alle henvendelser så snart de kommer inn, uansett om de kommer via e-post, telefon, webskjema eller chat. Er du en fersk bruker av SuperOffice Service, eller vil bli mer kjent med de ulike funksjonene for å levere bedre kundeopplevelser? I dette kurset vil du få innføring i Service, lære å navigere og søke i systemet, ha oversikt over henvendelser og hvordan man effektivt behandler dem.

Date

Onsdag
23. april

Time

09:00

Location

Digitalt

Price

kr 3500,-

Dette kurset er for deg som aldri har brukt SuperOffice Service før, eller som så vidt har kommet i gang.

Om kurset

Etter kurset skal du kjenne til grensesnittet, kunne søke og få oversikt over kundehenvendelser, og håndtere og besvare saker. I tillegg vil du bli kjent med utvalg og hente ut enkel statistikk for å forbedre kvalitet på deres service og tjenester.

Dette er et nettbasert heldagskurs som varer i 6 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler toskjermsløsning, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe i kursbasen på den andre.

Agenda

  • Bli kjent med grensesnittet: hvordan navigere og søke i Service
  • Opprette saker på forskjellige måter
  • Behandling og endring av saker
  • Opprette svarmaler og FAQ
  • Utvalg og forskjellige use caser
  • Statistikk og dashbord
  • Endre personlige innstillinger

Tid

09:00 – 15:00

Sted

Kurset gjennomføres i sanntid på nett via Webex med vår CRM ekspert og spørsmål besvares underveis.
Du får også tilgang til egen testbase og gjennomfører oppgaver med elementer fra kurset.
Vi sender lenke for oppkobling i egen e-post, 1 uke før.

Forkunnskaper

Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.

Påmelding

Meld deg på her >>