Innføring i SuperOffice Webskjema
Ønsker du leads og henvendelser rett inn i CRM-systemet? Med webskjemaer kan du enkelt å fange opp informasjon om de som besøker nettsiden: navn, e-postadresse, preferanser, kommentarer og tilbakemeldinger. Du slipper manuell føring og alt oppdateres automatisk inn i SuperOffice. På den måten sikrer du bedre datakvalitet og kan innhente GDPR-relaterte samtykker, i tillegg til å sende relevant og mer målrettet kommunikasjon. Dette kurset er for deg som har liten erfaring med bruk av webskjema, og som vil lære mer om hvordan du kan bruke, opprette og håndtere webskjemaer for å innhente data direkte i SuperOffice.
Dette kurset er for deg som aldri har brukt webskjema i SuperOffice før og/eller vil lære mer om hvordan man kan benytte seg av webskjema for å innhente data direkte til SuperOffice CRM
Om kurset
Etter dette kurset vil du ha kunnskap om ulike måter du kan bruke webskjemaer, designe og publisere de og effektivt innhente samtykker og informasjon som automatisk oppdaterer din SuperOffice-løsning. Du vil også lære både manuell og automisert behandling av skjemainnsendinger og hvordan spore innsendinger og statistikk for å skape gode oppfølgingsaktiviteter.
Dette er et halvdagskurs som er nettbasert og varer i 3 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler toskjermsløsning, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe i kursbasen på den andre.
Agenda
- Introduksjon til webskjema - hva kan de brukes til
- Design og tilpass maler
- Opprett egne skjema og skjemasvar
- Automatiser og behandle skjemainnsendinger
- Sporing og statistikk
Tid
09:00 – 12:00
Sted
Kurset gjennomføres i sanntid på nett via Webex med vår CRM ekspert og spørsmål besvares underveis.
Du får også tilgang til egen testbase og gjennomfører oppgaver med elementer fra kurset.
Vi sender lenke for oppkobling i egen e-post, 1 uke før.
Forkunnskaper
Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.