Nyhet! Marketing automation i SuperOffice CRM.
Les mer 👉 her! 

Marketing automation i SuperOffice CRM!

SuperOffice kurs for viderekommende

For å sikre god bruk og datakvalitet, er det viktig å forstå hvordan du kan lese og utnytte data som er registrert i CRM løsningen. Da får brukerne bedre oversikt med gode rapporteringsmuligheter og mer treffsikker kommunikasjon. Hvis du allerede kjenner kjernefunksjonaliteten i SuperOffice, kan du ta ett steg videre ved å lære hvordan du får kontroll på bedriftens database med mer avansert bruk og vedlikehold. Dette kurset er for deg som ønsker opplæring i hvordan man kan gjøre komplekse søk og jobbe med kriterier i utvalg, bruke utvalg som datakilder for å visualisere i dashbords, i tillegg til hvordan du kan automatisere enkle prosesser ved hjelp av makroer.

Date

Tirsdag
3. desember

Time

09:00

Location

Digitalt

Price

kr 2500,-

Dette kurset passer for deg som har gjennomført kurset "Innføring i SuperOffice CRM" eller er superbruker i SuperOffice, og vil lære å bruke mer avansert funksjonalitet.

Om kurset

Etter kurset skal du kunne søke og vedlikeholde data med fokus på god datakvalitet, bli komfortabel med å opprette mer avanserte utvalg, og knytte disse til Dashbord for bedre rapportering i SuperOffice. I tillegg får du en introduksjon til automatisering av enkle oppgaver for å redusere feil og arbeidsmengde.

Dette er et nettbasert halvdagskurs som varer i 3 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler å bruke 2 skjermer, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe med oppgaver på den andre skjermen.

Agenda

  • Hvordan bruke Finn-søk og gruppering av data
  • Firma og personvedlikehold
  • Kombinasjonsutvalg
  • Opprett Dashbord med utvalg som datakilde
  • Automatisering og makroer

Tid

09:00-12:00

Sted

Kurset gjennomføres i sanntid på nett via Webex med vår CRM ekspert og spørsmål besvares underveis.
Du får også tilgang til egen testbase og gjennomfører oppgaver med elementer fra kurset.
Vi sender lenke for oppkobling i egen e-post, 1 uke før.

Forkunnskaper

Gjennomført "Innføring i SuperOffice CRM" kurset, eller ha tilsvarende erfaring.
Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.  
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset. 

Påmelding

Meld deg på her >>