Utvikle bedriften med integrasjon av ERP og CRM
Noen ting fungerer rett og slett bedre sammen – som ERP og CRM. Ved å integrere økonomisystemet ditt med et CRM, kan du koble ressursene dine med det kundene dine trenger. Vi viser deg hvordan.
ERP kjenner historien – men hva med fremtiden?
ERP-systemet ditt er suverent til å spore tidligere transaksjoner og holde oversikt over lagerbeholdningen. Men hva med å forutse fremtidige salg eller oppdage skjulte muligheter?
Uten et CRM-system blir du sittende igjen med gjetninger, manuelle prosesser og feil fra regneark som ikke kan skaleres. Ved å koble ERP med CRM, binder du sammen fortid og fremtid.
Gjør rådata om til innsikt du kan handle på, oppdag vekstmuligheter, og frigjør teamet ditt fra tidkrevende manuelle oppgaver. Styr virksomhetens salg – fortid, nåtid og fremtid – med klarhet og trygghet.
Slik fungerer det
-
Koble ERP- og CRM-plattformen dine
-
Synkroniser data automatisk i sanntid
-
Bruk samlet innsikt i den daglige driften
Bryt siloene
Knytt markedsføring og salg sammen med felles mål. Sikre sømløs kommunikasjon, unngå dobbeltarbeid, og legg grunnlaget for et godt samarbeid i teamet ditt.
Skaler uten manuelle prosesser
Flere kunder betyr mer komplekse salgsprosesser. Ved å kombinere ERP og CRM, får du effektivitet som vokser med virksomheten.
Bevar og utvide viktig kunnskap
Teamet ditt sitter på verdifull kundeinnsikt. Integrasjon av ERP og CRM sørger for at kritisk kunnskap blir bevart og delt på tvers av avdelinger. Dette sikrer at viktig informasjon forblir tilgjengelig, også når ansatte slutter eller bytter roller.
"Ved å digitalisere kundereisen har vi økt omsetningen med 50 %."
Dag Erik Heier, CEO Igland Garasjen AS
Koble til verktøyene du allerede bruker
-
Visma Business Sync
Koble SuperOffice CRM til Visma Global for å synkronisere kundedata og vise viktig økonomisk informasjon, som fakturadata og utestående ordre, direkte i SuperOffice CRM.
-
E-conomic sync
Med e·conomic nettbasert regnskapssystem og SuperOffice CRM får du fordelene av sømløs integrasjon mellom dine to viktigste kundedatabaser.
-
Microsoft Dynamics NAV Sync
Når et tilbud blir til en ordre, registrerer du ordren i SuperOffice Quote, og informasjonen sendes direkte til Dynamics NAV for fakturering, inkludert oppdaterte produktdetaljer, rabatter og priser.
-
Tripletex sync
Synkroniser kundedata og vis viktig økonomisk informasjon, som fakturadata og utestående ordre, i SuperOffice CRM med Tripletex Sync.
-
Visma global sync
Visma Global Sync kobler SuperOffice CRM til Visma Global, og sørger for synkronisering av kundedata samtidig som viktig økonomisk informasjon som fakturaer og ordre blir tilgjengelig.
-
Poweroffice go sync
Synkroniser kundedata og få tilgang til sentral økonomisk informasjon, som fakturaer og utestående ordre, direkte i SuperOffice CRM med PowerOffice Go Sync.
Din bedrifts behov dekkes av våre partneres løsninger
Våre SuperOffice-eksperter og -partnere sørger for at bedriftens CRM er skreddersydd til deres unike behov. Vi har en partner som kan veilede dere gjennom hver fase på vei mot CRM-suksess: implementering, oppsett av prosesser, migrasjon av data, tilpasning av løsninger og alt du kan ønske deg.
Priser og brukerplaner
-
Salg
Spor, automatiser og øk mer- og krysssalg
Fra
NOK 609
Per bruker/måned
-
Service
Forbedre responstid og forholdet til kundene dine
Fra
NOK 488
Per bruker/måned
-
Marketing
Bygg målrettede lister, spor og optimaliser resultater fra markedsføringskampanjer
Fra
NOK 3045
Per site/måned
-
CRM Suite
Den komplette løsningen for å drive relasjoner gjennom hele kundereisen
Utforsk vår
CRM SUITE
Lær mer
Ofte stilte spørsmål
SuperOffice integreres med Visma NXT, Microsoft Business Central, Tripletex, PowerOffice, Visma.net og e-conomic.
Data synkroniseres gjennom planlagte oppgaver, sanntidsutløsere og hendelsesbaserte oppdateringer. Felter som "firmanavn" i SuperOffice samsvarer med kundenavn i ERP-systemene. Robuste regler for konfliktløsning sikrer datanøyaktighet og forhindrer duplisering. Les mer om sikkerhetstiltak på vårt Trust Center.
SuperOffice tilbyr to integrasjonsmetoder. API-basert integrasjon gir sanntids datadeling og tilgang til kunde-, produkt- og ordredata. For eldre systemer benyttes filbasert integrasjon med planlagte dataoverføringer (via CSV eller XML) for å sikre kompatibilitet.
ERP-data, som omsetning hittil i år eller forrige års omsetning, kan legges til felter i SuperOffice for bruk i dashboards og rapporter. Hvis det støttes, er det også mulig å sende data tilbake til ERP-systemet.
Ja. Standardintegrasjoner gjør det mulig å se historiske ordrer og fakturaer. Ved filbasert synkronisering håndteres dette vanligvis gjennom et nettpanel i SuperOffice.
Ja. Du kan kombinere ERP- og CRM-data ved å overføre det til SuperOffice eller hente det ut ved hjelp av Database Mirroring Service. Dette gjør det mulig å lage samlede rapporter med verktøy som Power BI eller Qlik.
Nei. Ikke alle trenger en ERP-lisens. SuperOffice-integrasjoner lar brukere opprette tilbud, legge inn ordrer og se regnskapsdetaljer direkte i CRM uten behov for separat ERP-tilgang.
Klar til å starte din ERP- og CRM-reise?
Du har kommet så langt. Føler du behovet for en AI-drevet CRM-transformasjon? Oppdag hvordan du kan kickstarte din skreddersydde CRM-reise med SuperOffice ved å snakke med en av våre rådgivere i dag.
I en én-til-én videosamtale vil vi sammen gå gjennom:
- Dine unike vekststrategier og forretningsmål
- En introduksjon til SuperOffice CRM-pakken
- Neste steg i din ERP- og CRM-reise