CRM-LØSNING SOM HJELPER DEG Å GI KUNDESERVICE I TOPPKLASSE
Hold deg oppdatert på alle kundehenvendelser, og gjør kundene til lojale ambassadører for bedriften din. CRM er et verktøy som øker produktiviteten, slik at dere raskt kan følge opp saker, blant annet ved hjelp av AI.
Elsket av flere tusen europeiske bedrifter, akkurat som din
Få lykkelige kunder med eksepsjonell kundeservice
Når du har brukt mye krefter på å vinne kundene, bør du sørge for å gi dem ekstra god service. Med SuperOffice Service vil du lære deg kunsten å oppnå livslang kundelojalitet.
-
Ikke la kundene vente
Ingen liker å bli ignorert, særlig ikke betalende kunder. Skaff deg kontroll på alle henvendelser, med automatisk prioritering av saker. Alt sammen på ett sted.
-
Utvikle din kundeservice
Gi maksimal kundeservice med mindre ressurser. La AI kategorisere saker. Spar tid med FAQ og autosvar for vanlige henvendelser.
-
Fornøyde kunder er lønnsomt
De mest fornøyde kundene dine går god for deg. Når du har alt i ett system er det ingenting som faller mellom flere stoler. Med dashbord kan du spore henvendelser og finne mersalgsmuligheter.
Smilende kunder – på rekordtid
Finn ut mer om funksjonene som beviser at vi lever for at du kan skape eksepsjonelle kundeopplevelser.
Sakshåndtering
Nå er det slutt på saker som blir borte. Få komplett oversikt på tvers av alle kanaler, i én og samme kø:
- Opprett saker fra e-poster, samtaler*, chatter og webskjemaer.
- Legg saker i kategorier, ordnet etter temaer
- Send saker videre til teammedlemmer, og samarbeid blant annet med interne notater
*Forutsetter integrasjon
Automatisering
La automatisering ta seg av repeterende og like oppgaver, og gi temaet ditt tid til å skinne:
- Sett opp eskaleringsregler for saker som ikke blir besvart i tide, gjerne i tråd med serviceavtalene dine
- La arbeidsflyter med hvis-dette-så-dette-regler, godt egnet for repeterende oppgaver
- Tildel spesifikke saker automatisk til spesialister i teamet ditt
Kundeportal
Med en sikker kundeportal kan du gi kundene dine svar på spørsmålene sine umiddelbart.
- Hjelp kundene å hjelpe seg selv med artikler og FAQ-er
- Gi kundene oversikt over egen historikk med saker og spørsmål
- La kundene opprette egne saker direkte inne i kundeportalen
Chat
Bruk chat for å tilby en mer personlig kundeservice i sanntid:
- Utnytt kundedataene og skap en tilpasset dialog som er skreddersydd kundens behov
- Svar og administrer alle chat-samtaler direkte fra køen
- Tilby umiddelbar hjelp og raske løsninger, det gjør kundene fornøyde
FLERE OPPSKRIFTER PÅ KUNDELYKKE
-
Service på farten
Nå kan du gi topp kundeservice når som helst, uansett hvor du er, med SuperOffice Mobile CRM. Du kan å oversikt i sanntid over åpne saker og ta tak i kritiske problemer, mens du er på farten.
-
Ta i bruk AI
La AI hjelpe deg i håndteringen av innkommende henvendelser. Få øyeblikkelige oversettelser av servicesaker, automatisk tekstanalyse, AI-basert sakskategorisering og en oppsummering av forespørselen din med bare ett klikk.
Les mer
-
Sentraliser henvendelser
Når du samler alle henvendelser, og håndteringen av dem, i én felles plattform, løfter du kundeservicen til et nytt nivå. Der kan du kategorisere etter køer, og du kan håndtere både eksterne og interne henvendelser (fra IT, marked, HR og IR), direkte i SuperOffice.