CRM-LØSNING SOM HJELPER DEG Å GI KUNDESERVICE I TOPPKLASSE

Hold deg oppdatert på alle kundehenvendelser, og gjør kundene til lojale ambassadører for bedriften din. CRM er et verktøy som øker produktiviteten, slik at dere raskt kan følge opp saker, blant annet ved hjelp av AI. 

Elsket av flere tusen europeiske bedrifter, akkurat som din

hamburg-airport_logo_bw
leca_bw_logo
knauber-holding_bw_logo
panasonic_bw_logo
asseco_bw_logo
xxl
atea_logo
logo_luxaflex_black
assa-abloy_logo_bw
asko_black

Få lykkelige kunder med eksepsjonell kundeservice

Når du har brukt mye krefter på å vinne kundene, bør du sørge for å gi dem ekstra god service. Med SuperOffice Service vil du lære deg kunsten å oppnå livslang kundelojalitet.

  • Icon

    Ikke la kundene vente

    Ingen liker å bli ignorert, særlig ikke betalende kunder. Skaff deg kontroll på alle henvendelser, med automatisk prioritering av saker. Alt sammen på ett sted.

  • Icon

    Utvikle din kundeservice

    Gi maksimal kundeservice med mindre ressurser. La AI kategorisere saker. Spar tid med FAQ og autosvar for vanlige henvendelser.

  • Icon

    Fornøyde kunder er lønnsomt

    De mest fornøyde kundene dine går god for deg. Når du har alt i ett system er det ingenting som faller mellom flere stoler. Med dashbord kan du spore henvendelser og finne mersalgsmuligheter.

Smilende kunder – på rekordtid

Finn ut mer om funksjonene som beviser at vi lever for at du kan skape eksepsjonelle kundeopplevelser.

Sakshåndtering

Nå er det slutt på saker som blir borte. Få komplett oversikt på tvers av alle kanaler, i én og samme kø:

  • Opprett saker fra e-poster, samtaler*, chatter og webskjemaer.
  • Legg saker i kategorier, ordnet etter temaer
  • Send saker videre til teammedlemmer, og samarbeid blant annet med interne notater

*Forutsetter integrasjon

Automatisering

La automatisering ta seg av repeterende og like oppgaver, og gi temaet ditt tid til å skinne:

  • Sett opp eskaleringsregler for saker som ikke blir besvart i tide, gjerne i tråd med serviceavtalene dine
  • La arbeidsflyter med hvis-dette-så-dette-regler, godt egnet for repeterende oppgaver
  • Tildel spesifikke saker automatisk til spesialister i teamet ditt

Kundeportal

Med en sikker kundeportal kan du gi kundene dine svar på spørsmålene sine umiddelbart.

  • Hjelp kundene å hjelpe seg selv med artikler og FAQ-er
  • Gi kundene oversikt over egen historikk med saker og spørsmål
  • La kundene opprette egne saker direkte inne i kundeportalen

Chat

Bruk chat for å tilby en mer personlig kundeservice i sanntid:

  • Utnytt kundedataene og skap en tilpasset dialog som er skreddersydd kundens behov
  • Svar og administrer alle chat-samtaler direkte fra køen
  • Tilby umiddelbar hjelp og raske løsninger, det gjør kundene fornøyde

FLERE OPPSKRIFTER PÅ KUNDELYKKE