CRM-plattformen som samler hele bedriften din
Med SuperOffice kan du sette kundene dine i sentrum av hvordan dere driver bedriften. Dere får ett felles verktøy for å styre alle berøringspunktene mellom kundene og bedriften. Det blir enkelt å samle alle teamene om felles mål, slik at dere kan skape gode kundeopplevelser, nå med hjelp fra AI.
Elsket av flere tusen europeiske bedrifter, akkurat som din
CRM-PLATTFORM SOM SPILLER ALLE TEAMENE GODE
Opplev allsidigheten til SuperOffice. Det er en brukervennlig CRM-plattform som samler teamene innen salgs, markedsføring og kundeservice; på tvers av hele kundereisen, fra kundene er lovende prospekter til de er lojale kunder.
-
CRM teamene dine vil elske
Kom raskt i gang med en intuitiv og fleksibel CRM-løsning, laget for teamet ditt, uansett hvor langt dere har kommet i digitaliseringen. Mange erfarer at løsningen passer som hånd i hanske med eksisterende verktøy og prosesser.
-
Oppnå mer sammen
Med sentraliserte data kan dere forbedre og samkjøre strategiene innen markedsføring, salg og kundeservice. Det blir enklere å lage målrettede kampanjer, overgå salgsmål, levere god support, og skape fornøyde kunder.
-
Ett verktøy, gode resultater
Med SuperOffice CRM er det enkelt å komme i gang og se resultater umiddelbart. Gå rett inn i ferdige arbeidsflyter, smarte søk og gode dashbord. Få tilgang til sentraliserte data for bedre tilpasninger, økt effektivitet og mer produktivitet.
Alt du trenger i en CRM-løsning
Frigi effektiviseringspotensialet med integrerte verktøy, informative dashbord, smidige arbeidsflyter, sentraliserte data og samhandlingsverktøy. Ganske enkelt en alt-i-ett-oppskrift på suksess
Integrasjon av e-post og dokumenter
Du kan bruke dine vanlige daglige verktøy i full synkronisering med SuperOffice:
- Lag CRM-aktiviteter, som oppfølginger og saker, direkte fra innboksen din
- Automatisk lagring av alle presentasjoner, tilbud og dokumenter i SharePoint
- Ha glede av sømløse integrasjoner med hundrevis av forretningsprogramvare, gjennom vår egen App Store
Dashbord
Hold deg oppdatert og ha kontroll over hele kundereisen:
- Bruk ferdig oppsatte rapporter for å lage KPI-dashbord
- Bruk sanntidsdata fra salgs, markedsføring og kundeservice som beslutningsgrunnlag
- Hold deg oppdatert på salgs-pipeline ved å sammenligne resultatene med målene
Arbeidsflyter
Lag strukturerer for bedriftens salg og prosjekter med trinnvise guider:
- Spar tid med ferdig oppsatte arbeidsflyter
- Tilpass arbeidsflyter etter beste praksis i bedriften
- Lag automatiserte arbeidsflyter for sakshåndtering, med hvis-dette-så-dette-logikk
GDPR
Sørg for å etterleve GDPR på tvers av all kundekommunikasjon:
- Lagring og håndtering av alle typer kundesamtykke
- Kommuniser utelukkende med kunder som har gitt sitt samtykke
- Alle data lagret i Europa
Flere verktøy for alle team
-
Mobil CRM
Få mest mulig ut av SuperOffice CRM, uansett hvor du er, med vår mobile CRM. Vær klar når en potensiell kunde ringer, svar umiddelbart på forespørsler, og legg til nye kontakter i bedriftens pipeline. Alt sammen direkte fra din mobile enhet, med vår egen visittkortskanner.
-
Prosjektledelse
Det er smart å organisere aktiviteter – for eksempel markedsføringskampanjer eller salgstiltak – etter prosjekter. Da kan du spore alle kontakter, interessenter og aktiviteter, på tvers av hele kundereisen.
-
Søk og utvalg
Utnytt bedriftens CRM-data til å skape konkurransefortrinn. Bruk eksisterende segmenteringslister for enkelt å finne salg, åpne forespørsler, kontakter og prosjekter. Eller enda bedre: bygg dine egne tilpassede lister!