CRM-plattformen som samler hele bedriften din

Med SuperOffice kan du sette kundene dine i sentrum av hvordan dere driver bedriften. Dere får ett felles verktøy for å styre alle berøringspunktene mellom kundene og bedriften. Det blir enkelt å samle alle teamene om felles mål, slik at dere kan skape gode kundeopplevelser, nå med hjelp fra AI.

Elsket av flere tusen europeiske bedrifter, akkurat som din

hamburg-airport_logo_bw
leca_bw_logo
knauber-holding_bw_logo
panasonic_bw_logo
asseco_bw_logo
xxl
atea_logo
logo_luxaflex_black
assa-abloy_logo_bw
asko_black

CRM-PLATTFORM SOM SPILLER ALLE TEAMENE GODE

Opplev allsidigheten til SuperOffice. Det er en brukervennlig CRM-plattform som samler teamene innen salgs, markedsføring og kundeservice; på tvers av hele kundereisen, fra kundene er lovende prospekter til de er lojale kunder.

  • Icon

    CRM teamene dine vil elske

    Kom raskt i gang med en intuitiv og fleksibel CRM-løsning, laget for teamet ditt, uansett hvor langt dere har kommet i digitaliseringen. Mange erfarer at løsningen passer som hånd i hanske med eksisterende verktøy og prosesser.

  • Icon

    Oppnå mer sammen

    Med sentraliserte data kan dere forbedre og samkjøre strategiene innen markedsføring, salg og kundeservice. Det blir enklere å lage målrettede kampanjer, overgå salgsmål, levere god support, og skape fornøyde kunder.

  • Icon

    Ett verktøy, gode resultater

    Med SuperOffice CRM er det enkelt å komme i gang og se resultater umiddelbart. Gå rett inn i ferdige arbeidsflyter, smarte søk og gode dashbord. Få tilgang til sentraliserte data for bedre tilpasninger, økt effektivitet og mer produktivitet.

Alt du trenger i en CRM-løsning

Frigi effektiviseringspotensialet med integrerte verktøy, informative dashbord, smidige arbeidsflyter, sentraliserte data og samhandlingsverktøy. Ganske enkelt en alt-i-ett-oppskrift på suksess

Integrasjon av e-post og dokumenter

Du kan bruke dine vanlige daglige verktøy i full synkronisering med SuperOffice:

  • Lag CRM-aktiviteter, som oppfølginger og saker, direkte fra innboksen din
  • Automatisk lagring av alle presentasjoner, tilbud og dokumenter i SharePoint
  • Ha glede av sømløse integrasjoner med hundrevis av forretningsprogramvare, gjennom vår egen App Store

Dashbord

Hold deg oppdatert og ha kontroll over hele kundereisen:

  • Bruk ferdig oppsatte rapporter for å lage KPI-dashbord
  • Bruk sanntidsdata fra salgs, markedsføring og kundeservice som beslutningsgrunnlag
  • Hold deg oppdatert på salgs-pipeline ved å sammenligne resultatene med målene

Arbeidsflyter

Lag strukturerer for bedriftens salg og prosjekter med trinnvise guider:

  • Spar tid med ferdig oppsatte arbeidsflyter
  • Tilpass arbeidsflyter etter beste praksis i bedriften
  • Lag automatiserte arbeidsflyter for sakshåndtering, med hvis-dette-så-dette-logikk

GDPR

Sørg for å etterleve GDPR på tvers av all kundekommunikasjon:

  • Lagring og håndtering av alle typer kundesamtykke
  • Kommuniser utelukkende med kunder som har gitt sitt samtykke
  • Alle data lagret i Europa

Flere verktøy for alle team

  • Icon

    Mobil CRM

    Få mest mulig ut av SuperOffice CRM, uansett hvor du er, med vår mobile CRM. Vær klar når en potensiell kunde ringer, svar umiddelbart på forespørsler, og legg til nye kontakter i bedriftens pipeline. Alt sammen direkte fra din mobile enhet, med vår egen visittkortskanner.

  • Icon

    Prosjektledelse

    Det er smart å organisere aktiviteter – for eksempel markedsføringskampanjer eller salgstiltak – etter prosjekter. Da kan du spore alle kontakter, interessenter og aktiviteter, på tvers av hele kundereisen.

  • Icon

    Søk og utvalg

    Utnytt bedriftens CRM-data til å skape konkurransefortrinn. Bruk eksisterende segmenteringslister for enkelt å finne salg, åpne forespørsler, kontakter og prosjekter. Eller enda bedre: bygg dine egne tilpassede lister!