Bli ekspert på kundeservice
Kraftig verktøy for å tilby gode opplevelser
Med SuperOffice Service kan du gjøre hele kundeserviceteamet om til eksperter. I det kraftige verktøyet kan de se alle kundeinteraksjoner på ett sted. Du får ett enhetlig verktøy som hjelper kundene dine på reisen med merkevaren din og gir dem en utmerket opplevelse.
Slik fungerer det:
For ditt team
- Du trenger ikke lenger logge inn og ut av ulike løsninger for å finne faktura- og ordreinformasjon – finn alt på ett sted med bare noen få klikk
- Du trenger ikke lenger å bytte fra én kontekst til en annen – du får ett grensesnitt designet for individuell produktivitet
- Overse aldri en kundeforespørsel i en rotete delt innboks
- Tilby en enkel kundeopplevelse uten avbrudd eller forsinkelser
For kundene dine
- De trenger ikke gjenta seg til forskjellige mennesker i samme selskap
- De kan glede seg over raskere løsning av saker og blir aldri ignorert
- De kan velge sin egen kommunikasjonskanal - det kan være chat, e-post, sosiale medier eller et webskjema
- Direkte tilgang til selvbetjeningsressurser – når som helst
For deres bedrift
- Få en 360-graders oversikt over alle kundekontaktpunkter – fra lead til salg til ettersalg
- Spar penger ved å ha en plattform som forbinder og forener all kommunikasjon
- Behold kundene og selg mer til dem – fornøyde kunder betyr mer business
- Gi kundeservice som overgår kundenes forventninger
Alt du trenger for profesjonell Håndtering av KUNDEHENVENDELSER
-
Saksbehandling
Administrer forskjellige sakskøer på ett sted - tilgang til all kundeinformasjon med bare ett klikk.
-
Kunnskapsbase og FAQ
Opprett artikler og vanlige spørsmål og bruk dem til å svare på saker eller som selvbetjeningsalternativer i kundeportalen – også kalt CEP (Customer Engagement Center).
-
Automatisering av prosesser
Automatisk sakstildeling, opprett eskaleringsrutiner, send påminnelser og bruk «hvis-dette-da-det»-flyter til å tilpasse løsningen.
-
Dashbord
Bruk dashbord til å følge opp responstider, se fremgang i kundetilfredshet og forbedre resultatene i teamet ditt.
-
Chat
Bruk Chat-tillegget til å tilby øyeblikkelig støtte som en av kommunikasjonskanalene dine. Møt kundene der de er.
-
Kundeportal
Legg til en kundeportal eller CEP (Customer Engagement Center) for å tilby kundene tilgang til selvbetjening: Vis deres egen sakshistorikk, still spørsmål og finn svar.
“Med SuperOffice kan vi håndtere kontaktene våre i et system alle har tilgang til. Service-modulen gjør at vi kan øke servicenivået til kundene våre."
Thijs B, ansvarlig for kundedata
Et transparent verktøy for hele teamet
SuperOffice CRM bringer teamene dine sammen rundt ett mål – å skape langvarige relasjoner. Alle viktige kundedata er samlet på ett sted, og salgs-, markedsførings- og kundeserviceprosesser er fullt integrert og strømlinjeformet. Dine kunderettede team er alltid oppdatert og ett skritt foran!
BLI EKSPERT PÅ KUNDESERVICE
Med SuperOffice Service kan dere gjøre kundeserviceteamet deres til eksperter, som kan se alle interaksjoner med kunder på ett sted.
I en 1:1 video samtale vil vi sammen gå gjennom:
- Deres unike vekststrategier og forretningsmål
- Introduksjon til SuperOffice Service
- Neste steg på deres CRM-reise