skap gode kundeopplevelser OG LØNNSOMME KUNDERELASJONER
PLATTFORMEN SOM LAR DEG SETTE KUNDEN I SENTRUM
B2B -innkjøpere og kunder samhandler med virksomheten din på tvers av utallige kontaktpunkter, og deres kundereise er mer kompleks enn noen gang. Men deres forventninger er faktisk ganske enkle: "Sørg alltid for å levere en god kundeopplevelse, ellers kjøper vi et annet sted." Det krever allikevel ganske mye av virksomheten din. For du må være proaktiv og kunne forutse deres nåværende og fremtidige behov. Dette er bare mulig hvis alle team som er i kundedialog og prosesser er perfekt koordinert. SuperOffice CRM-plattformen, gjør salgs-, markedsførings- og serviceteamene dine i stand til å fokusere all sin innsats på å skape gode kundeopplevelser, som er avgjørende for å bygge langvarige og lønnsomme kundeforhold.
For det første gir SuperOffice CRM deg en 360-graders visning av alle kundene dine. Det gjør det mulig for teamene dine å skape skreddersydde opplevelser basert på kundeinteresser, kjøpshistorikk og mye mer. For det andre får du et bredt spekter av prosessoptimaliserings-, AI- og automatiseringsverktøy. De hjelper deg med å effektivisere alle aspekter av kundehåndteringen. Til slutt kommer SuperOffice CRM med en innebygd plattform for kundeengasjement (CEP). Her lagres all samhandling du har med kunder – gjennom alle kanaler – slik at du kan kommunisere i sanntid basert på kundeaktivitet. Det overgår selv de mest krevende kundenes forventninger.
LÆR MER OM HVORDAN DU SKAPER GODE KUNDEOPPLEVELSER
-
Slik kan CRM forbedre kundeopplevelsen
La oss vise deg hvordan CRM hjelper deg i arbeidet med å skape bedre kundeopplevelser.
Les mer
-
Skap fantastiske kjøpsopplevelser
Se våre 8 måter å forbedre kjøpsopplevelsen på for å konvertere flere kunder.
Les mer
-
Lær av en markedsleder
Satte kunden i sentrum, ble markedsleder i Europa.
Les mer
LA OSS SNAKKE OM HVORDAN DU KAN SKAPE BEDRE KUNDEOPPLEVELSER
Vi har over 30 års erfaring i å hjelpe europeiske bedrifter med å levere kundeopplevelser i toppsjiktet. La oss ta en prat om hvordan CRM kan hjelpe deg med å sette kundene i sentrum, og hvordan du kan samhandle med dem på en bedre måte.