Støtte i hele kundens livssyklus
I en travel hverdag med mange aktører hjelper SuperOffice CRM deg med å digitalisere og forenkle kommunikasjonen mellom dine leverandører, kunder og butikker.
Tusenvis av fornøyde kunder
SuperOffice for Varehandel
-
Kundeoversikt
Et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, salg eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få full oversikt over kundene deres.
-
Salgsstyring
Klassifisering av kundene og potensielle kunder gjør at alle selgerne vet hvem de skal prioritere basert på størrelse, potensialet , produkter eller omsetning. Sorter på hvilke møter som er verdiskapene og ikke. Få nøyaktig prognose og pipeline management ved bruk av tilbud og salgsmuligheter.
-
Kampanjehåndtering
Det å kommunisere selektivt med til dels veldig ulike kundegrupper, gjør behovet for abonnements håndtering stort. Det å vite hva hver enkelt person er interessert i å motta fra dere bidrar til høyre CTA. Sammensatte rapporter gir deg god innsikt på resultatet av kampanjene
-
ERP-integrasjon
Med en integrasjon til økonomi eller andre fagsystemer vil dere få bedre innsikt på kundene deres og bli bedre rustet til å hjelpe dem. Type integrasjoner varierer fra kunde til kunde, men vi tilbyr alt fra standard integrasjoner levert av 3-part, bruk av API eller automatisert eksport/import av data.
-
Nøkkeltall og KPI
Gjennom sterke visuelle analyser av bedriftens data er det enklere og raskere å fatte gode beslutninger. Disse må sees opp mot deres nøkkeltall. Ofte handler dette om gjennomsnittsalg, antall møter, kunder ikke besøkt.
-
Leverandørhåndtering
Med en komplett oversikt på dine leverandører får du kontroll på alle spesial og rammeavtaler, når de utløper, innsikt i bestilling og kjøpshistorikk for å kunne jobbe enda mer målrettet og proaktivt mot eksisterende leverandører.
Kjøpsguide til CRM CRM-løsninger
En investering i en CRM-løsning vil hjelpe deg å bygge og styrke dine relasjoner med nye og eksisterende kunder. Finn ut hvordan du velger den rette CRM-løsningen i vår kjøpsguide.
Gratis demo
CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.
For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.
Dette får du med SuperOffice CRM:
- Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
- Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
- Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
- Betal kun for den delen av systemet du bruker