Nyhet! Marketing automation i SuperOffice CRM.
Les mer 👉 her! 

Marketing automation i SuperOffice CRM!

Mål etterspørsel, produksjonsvolum og kundesuksess

SuperOffice CRM er utviklet for produksjonsbedrifter, og tilbyr en løsning som kobler produksjons-, logistikk- og økonomiløsninger sammen til en kunnskapsbase. Få tilgang til og del informasjon på tvers av alle avdelinger. Enkel tilgang 24/7 for alle.

Mann kontrollerer fabrikkroboter

Tusenvis av fornøyde kunder

troax_bw
papyrus_bw
easy-laser2x
layer1-1
purmogroup2x

CRM for produksjonsbedrifter

  • Icon

    Delt kontaktdatabase

    Få informasjon om kunder, leverandører, samarbeidspartnere, interne og eksterne prosjekter, aktiviteter og fremdriftsplaner i en og samme løsning

  • Icon

    Kundeportal

    Administrer servicehenvendelser, serviceavtaler og servicenivå i ett system og gjør relevant informasjon synlig på nettet for de personene som trenger den.

  • Icon

    Verdikjedefokus

    Administrer tilbud, underleverandører, interessenter og få tilgang til fakta som gir bedre grunnlag for økonomisk planlegging og analyse.

  • Icon

    Prosjekter og anbud

    Få en fullstendig oversikt over alle aktører, deres roller/mandat og aktiviteter per prosjekt og administrer anbudene dine på tvers av hele organisasjonen.

  • Icon

    Automatisering

    Automatiser forretningsprosessene dine på tvers av markedsføring, salg og kundeservice slik at du kan tilpasse kundereisen ovenfor de ulike kundegruppene og deres særskilte behov.

  • Icon

    Mobil CRM

    Få rask og enkel tilgang til all viktig kundeinformasjon fra dine mobile enheter, uansett hvor du er.

SE HVORDAN DU KAN FORBEDRE DIN KUNDEREISE FRA START TIL SLUTT

Verktøy for å erobre digitalisering

Produksjonsverdenen endrer seg i høy hastighet. Hvordan holder du tritt med Industri 4.0 og den digitale transformasjonen den krever? Få vår gratis rapport for å lære de viktigste trendene og hvilke verktøy som kan hjelpe deg med å holde deg på toppen!

Gratis demo

CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.

For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.

Dette får du med SuperOffice CRM:

  • Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
  • Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
  • Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
  • Betal kun for den delen av systemet du bruker

For best mulig utbytte av systemet anbefaler vi SuperOffice for bedrifter med et potensiale for 10 brukere eller fler. Fyll ut skjemaet: