Automatiser og effektiviser kundedialogen
SuperOffice CRM hjelper deg med å få et samlet og komplett bilde av all nøkkelinformasjon og korrespondanse gjennom hele kundereisen fra prospektering, salgs- og leveranseprosessen, ettermarked og kundeserviceprosessen.
Tusenvis av fornøyde kunder
SuperOffice for IT
-
Kundeoversikt
Et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, salg eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få full oversikt over kundene deres.
-
Salgsstyring
Klassifisering av kundene og potensielle kunder gjør at alle selgerne vet hvem de skal prioritere basert på størrelse, potensialet , produkter eller omsetning. Sorter på hvilke møter som er verdiskapene og ikke. Få nøyaktig prognose og pipeline management ved bruk av tilbud og salgmuligheter.
-
ERP-integrasjon
Med en integrasjon til ERP systemet vil selgerne bli mer produktive ved å hente korrekte priser og produkter rett fra kilden. Få bedre innsikt når du samler salgsstatistikk, ordreinformasjon, fakturaer og annen økonomisk informasjon i et og samme system.
-
Kampanjehåndtering
Det å kommunisere selektivt med til dels veldig ulike kundegrupper, gjør behovet for abonnementshåndtering stort. Det å vite hva hver enkelt person er interessert i å motta fra dere bidrar til høyre CTA. Sammensatte rapporter gir deg god innsikt på resultatet av kampanjene.
-
Sakshåndtering
Stor grad av henvendelser fra kunder og potensielle kunder i hele kundereisen krever et system for å kunne behandle og besvare disse. Strukturer, kategoriser og prioriter alle innkommende henvendelser basert på team og/eller kunde. Automatisering av repeterende oppgaver.
-
Nøkkeltall og KPI
Gjennom sterke visuelle analyser av bedriftens data er det enklere og raskere å fatte gode beslutninger. Disse må sees opp mot deres nøkkeltall. Ofte handler dette om gjennomsnittsalg, antall møter, ARR, MRR, kundetilfredshet, svartid, opplevd kvalitet.
Kjøpsguide til CRM CRM-løsninger
En investering i en CRM-løsning vil hjelpe deg å bygge og styrke dine relasjoner med nye og eksisterende kunder. Finn ut hvordan du velger den rette CRM-løsningen i vår kjøpsguide.
Gratis demo
CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.
For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.
Dette får du med SuperOffice CRM:
- Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
- Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
- Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
- Betal kun for den delen av systemet du bruker