Sikker betjening av dine kunder
Enten du er i bank, forsikring, utlån eller investeringer hjelper SuperOffice CRM deg med et oversiktlig bilde over kundeporteføljen, automatisering av manuelle prosesser, etterleve personvern og juridiske restriksjoner.
Tusenvis av fornøyde kunder
SuperOffice for Bank & Finans
-
Kundeoversikt
Et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon om kundene dine på ett sted – enten det er kundeinformasjon, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, salg eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få full oversikt over kundene deres.
-
GDPR og compliance
Det å etterleve personvernloven (GDPR) , dokumentasjonskrav og innsyn er lovpålagt. Ved bruk av gode rutiner, guider og beste praktiser som understøttes av CRM systemet vil din bedrift etterleve disse kravene og samtidig effektivisere daglige rutiner.
-
Utsendelser
Det å kommunisere selektivt med til dels veldig ulike kundegrupper basert på finansielle tilbud/produkter gjør behovet detaljert segmentering og et markedsføringsverktøy stort. Kommuniser målrettet mot porteføljen din. Sammensatte rapporter gir deg god innsikt på resultatet av utsendelsen.
-
Salgstyring
Klassifisering av kundene og potensielle kunder gjør at alle selgerne vet hvem de skal prioritere basert på størrelse, potensialet , produkter eller omsetning. Sorter på hvilke møter som er verdiskapene og ikke. Få nøyaktig prognose og pipeline management ved bruk av tilbud og salgmuligheter.
-
Nøkkeltall og KPI
Gjennom sterke visuelle analyser av bedriftens data er det enklere og raskere å fatte gode beslutninger. Disse må sees opp mot deres nøkkeltall. Ofte handler dette om gjennomsnittsalg, konkurrentanalyse, tilbud sendt eller caser tapt/vunnet.
-
Avtalehåndtering
Opprett alle dine avtaler rett fra SuperOffice og gjør det enkelt for mottakere å signere disse digitalt. Effektiviser salgsprosessen og kort ned beslutningstiden. Ha kontroll på alle spesial og rammeavtaler og når disse utløper for å jobbe enda mer proaktivt mot eksisterende kunder.
Kjøpsguide til CRM CRM-løsninger
En investering i en CRM-løsning vil hjelpe deg å bygge og styrke dine relasjoner med nye og eksisterende kunder. Finn ut hvordan du velger den rette CRM-løsningen i vår kjøpsguide.
Gratis demo
CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.
For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.
Dette får du med SuperOffice CRM:
- Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
- Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
- Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
- Betal kun for den delen av systemet du bruker