Samhandling reduserer risiko og byggekostnader
Om du er byggherre, arkitekt, total - eller underleverandør hjelper SuperOffice CRM deg med å digitalisere prosjekter og systematisere dokumentasjon og korrespondanse.
Tusenvis av fornøyde kunder
SuperOffice for Bygg & Anlegg (BAE)
-
Kunde/Prosjektoversikt
Et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon om kundene og prosjektene på ett sted – enten det er e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, tegninger eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få full oversikt over kundene og prosjektene deres.
-
Dokumenthåndtering
Mye dokumentasjon og bransjenormer krever et system for håndtering av dokumenter. Ved bruk av SharePoint Online vil du fult kunne utnytte funksjonaliteten til Office 365 for samhandling, versjonshåndtering og deling av dokumenter med eksterne aktører så vel som egne team.
-
Sakshåndtering
Stor grad av reklamasjonshåndtering og avvik/endringshåndtering krever et system for å kunne behandle og besvare disse. Strukturer, kategoriser og prioriter alle innkommende henvendelser basert på sakstype og/eller kunde og prosjekt. Automatiser repeterende oppgaver.
-
ERP-integrasjon
Med en integrasjon til ERP systemet vil dere få bedre innsikt når du samler prosjektdata, ordreinformasjon, fakturaer, timer og annen økonomisk informasjon i et og samme system.
-
Nøkkeltall og KPI
Gjennom sterke visuelle analyser av bedriftens data er det enklere og raskere å fatte gode beslutninger. Disse må sees opp mot deres nøkkeltall. Ofte handler dette om å samle data fra ERP, CRM og andre fagsystemer for et totalbilde av leveransen/prosjektet eller kunden.
-
Prosjekter
Hvem er byggherren, arkitekten, total - eller underleverandøren. Hvilken fase er prosjektet i , hva var siste aktivitet som ble utført og hvem internt hos oss er prosjekteier? Få kontroll på alle roller, funksjoner og korrespondanse i et prosjekt.
SE HVORDAN DU KAN FORBEDRE KUNDEOPPLEVELSEN FRA PROSJEKTERING TIL ETTERSALG
Kjøpsguide til CRM CRM-løsninger
En investering i en CRM-løsning vil hjelpe deg å bygge og styrke dine relasjoner med nye og eksisterende kunder. Finn ut hvordan du velger den rette CRM-løsningen i vår kjøpsguide.
Gratis demo
CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.
For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.
Dette får du med SuperOffice CRM:
- Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
- Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
- Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
- Betal kun for den delen av systemet du bruker